Kehamilan

12Ā topik
21kĀ interaksi
61kĀ ahli
avatar

Mulakan perbincangan

Tanya doktor secara percuma

Icon heart

Pos berkongsi

AI-Ni, Pembantu Carian Maklumat Kesihatan Anda

šŸ¤– ANDA TANYA, AI-NI JAWAB šŸ’¬


šŸ„ Buat pertama kalinya kami berbesar hati memperkenalkan anda pembantu kesihatan, AI-Ni, yang komprehensif dan dibangunkan berdasarkan teknologi kecerdasan buatan.


āœ… Semua maklumat adalah dari sumber yang sah dan dipercayai.


šŸ’¬ Hanya tanya soalan di halaman komuniti Hello Doktor, anda akan menerima jawapan pantas dan peribadi, AI-Ni akan membantu menjawab semua soalan kesihatan anda dengan segera. Anda juga boleh mengakses dan menggunakan pembantu kesihatan kami dengan mudah, pada bila-bila masa, di mana sahaja.


āš•ļø Dengan Hello Doktor AI, anda boleh belajar tentang setiap topik berkaitan kesihatan secara percuma. Dari simptom dan penyakit kepada nasihat tentang pemakanan dan gaya hidup sihat.


šŸ™‹ Jadikan Hello Doktor AI sebagai teman yang boleh dipercayai dalam perjalanan penjagaan kesihatan anda.

AI-Ni, Pembantu Carian Maklumat Kesihatan AndaAI-Ni, Pembantu Carian Maklumat Kesihatan Anda
Suka
Kongsikan
Simpan
Komen
141
3
13
View more comments
gugurkan kandungan

sy baru check upt sy hamil 3-4 minggu. boleh tak kalau sy nk gugurkan? makan nenas berkesan x? ke ada cara tradisional gugurkan kandungan selain mkn nenas? tp nk cr yg betul2 berkesan sy takut mak sy nmpk perut sy nanti

Suka
Kongsikan
Simpan
Komen
17
2
View more comments
Hamil atau period sy confius.. check 2 line tp kluar darah mcm period..

Hello doktor saya dh miss period 7 hari..lepas tu hari ke 8 sy buat pregnancy test dlm sekitar 3pg..naik 2 line..1 line samar²..lepas tu bangun nak solat subuh keluar darah macam darah period.. bole tlng explain tak kenapa? Adakah darah tu darah period? Dan results pregnancy test tu hanya sekadar 1 kesalahn atau mcm mn ye?? 4 bulan lepas sy dah pernah keguguran.. kandungan bertahan 3 bulan je sbelum keguguran berlaku..

Suka
Kongsikan
Simpan
Komen
138
1
kencing kotor semasa hamil

bahaya x kalau kena kencing kotor masa pregnant? dh 2 hari sy sakit ari2 nk pergi jumpa doktor segan

Suka
Kongsikan
Simpan
Komen
2
View more comments
Keluar darah ketika hamil

Ibu hamil yang ada masalah keluar darah masa hamil, cepat-cepat inform doktor anda ye.


https://hellodoktor.com/kehamilan/tips-hamil/masalah-kehamilan/keluar-darah-ketika-hamil/

Suka
Kongsikan
Simpan
Komen
Perut mengeras semasa hamil

Eh! Kenapa perut asyik mengeras je ni, baby dalam perut ada masalah ke?


https://hellodoktor.com/kehamilan/tips-hamil/penjagaan-kehamilan/perut-mengeras-semasa-hamil-trimester/

Suka
Kongsikan
Simpan
Komen
1
Air kencing kotor

Hye doktor! Saya sedang hamil 10 minggu dan mengalami air kencing kotor, adakah jejaskan bayi saya?Apa cara mudah untuk cepat hilang kencing kotor?

Suka
Kongsikan
Simpan
Komen
1
meroyan

salam dr, saya ada dengar mak saya cerita pasal meroyan lepas bersalin.. saya baru je hamil 2 bulan ni... takut lah pulak... betul ke ada risiko meroyan tu dr?

Suka
Kongsikan
Simpan
Komen
11
2
View more comments
cara elak mengandung

Selain kondom, apa lagi cara untuk elak mengandung yg lain dr?

Suka
Kongsikan
Simpan
Komen
9
1
2
View more comments
kondom selamat ke

Dr saya tengah merancang keluarga dan kalau boleh tak nak hamil lagi buat masa sekarang. Suami saya guna kondom masa bersama, confirm selamat ke?

Suka
Kongsikan
Simpan
Komen
7
1
2
View more comments
haid keluar sikit

saya lewat hadi 5 minggu. tadi darah haid saya keluar sikit, bukan mcm darah period biasa tu. ni tandanya saya mengandung ke?

Suka
Kongsikan
Simpan
Komen
5
1
2
View more comments
TENTANG FORUM INI
Kehamilan adalah satu masa yang mengujakan - badan akan mengalami beberapa siri perubahan apabila kehidupan baharu berke... Lihat Lebih Lanjut
Cari komuniti anda
Terokai komuniti kami yang berapandukan kepada topik-topik kesihatan semasa