Kehamilan

12 topik
21k interaksi
61k ahli
avatar

Mulakan perbincangan

Tanya doktor secara percuma

Icon heart

Pos berkongsi

AI-Ni, Pembantu Carian Maklumat Kesihatan Anda

🤖 ANDA TANYA, AI-NI JAWAB 💬


🏥 Buat pertama kalinya kami berbesar hati memperkenalkan anda pembantu kesihatan, AI-Ni, yang komprehensif dan dibangunkan berdasarkan teknologi kecerdasan buatan.


✅ Semua maklumat adalah dari sumber yang sah dan dipercayai.


💬 Hanya tanya soalan di halaman komuniti Hello Doktor, anda akan menerima jawapan pantas dan peribadi, AI-Ni akan membantu menjawab semua soalan kesihatan anda dengan segera. Anda juga boleh mengakses dan menggunakan pembantu kesihatan kami dengan mudah, pada bila-bila masa, di mana sahaja.


⚕️ Dengan Hello Doktor AI, anda boleh belajar tentang setiap topik berkaitan kesihatan secara percuma. Dari simptom dan penyakit kepada nasihat tentang pemakanan dan gaya hidup sihat.


🙋 Jadikan Hello Doktor AI sebagai teman yang boleh dipercayai dalam perjalanan penjagaan kesihatan anda.

AI-Ni, Pembantu Carian Maklumat Kesihatan AndaAI-Ni, Pembantu Carian Maklumat Kesihatan Anda
Suka
Kongsikan
Simpan
Komen
141
3
13
View more comments
Buah Untuk Ibu Berpantang

Ibu berpantang pun kena makan buah tau. Boleh minta suami cari kalau tak ada kat rumah.


Klik untuk baca artikel

Suka
Kongsikan
Simpan
Komen
Hamil

28 haribulan sepatutnya saya dtg haid tapi tidak berlaku. Tapi sempat bersama suami dan buang di luar adakah itu waktu subur atau tidak? Dan ambil postinor selepas itu. Adakah boleh preg.

Suka
Kongsikan
Simpan
Komen
12
1
1
Ujian AMH

Nak tanya hari apa yg paling sesuai utk buat ujian darah amh? Day 2 period day 21 or bila ya

Suka
Kongsikan
Simpan
Komen
Perancang untuk hamil

Assalamualaikum nak tnya .. apakah peluang untuk hamil ada, jika sekali buat je ye? #ttc_anakkedua #harike14

Suka
Kongsikan
Simpan
Komen
1
1
Haid lewat

Hai dr, saya ada soalan nak tanya, saya buat hubungan dengan partner saya pada hari sepatutnya saya haid, tapi pada hari tu saya tak haid, dan kami lakukan hubungan bersama(pancut luar). Sekarang sudah sebulan saya tidak haid. Adakah perkara ini normal?

Suka
Kongsikan
Simpan
Komen
1
1
Hamil

Good aftrnn doc...my last period is on 20 august and today i check my PTS its positive. But i dint get ready for 3th baby coz my 2nd baby just 1yr plus and i want do abortion. Do u think i can take the abortion pill

Suka
Kongsikan
Simpan
Komen
2
X sure

Sy nk tnya, klau seminggu sebelum dtg haid ada pancut dlm..selpas pncut dalam seminggu selepas tu period..ada kemungkinan pregnant x...patut ke selepas period sy buat ujian kehamilan.

Suka
Kongsikan
Simpan
Komen
1
1
1
Hello doktor

isteri tgh hamil 4bulan boleh ke suami pancut dalam faraj. Ade efek tak apa2

Suka
Kongsikan
Simpan
Komen
19
1
1
pregnancy

hi semua, saya dah kahwin dah bersama tapi tak sure ngandung ke tak sbb sy diagnosed pcos…biasa jadi spotting dan sakit ari ari, dan skrg period tak datang lg. check upt -ve dan berat bdn saya naik..apa mksudnya tuh?

Suka
Kongsikan
Simpan
Komen
2
1
Minta pandangan

Assalamualaikum doktor, saya nak tanya pada bulan 9 saya ada bersama dengan laki saya sebanyak dua kali sahaja. Dan bulan 10 ni sebanyak 4 kali sahaja tapi dia pancut luar ... Sebb saya student jadi agak susah kalau pregnant time study tapi kalau ada rezeki saya ouhkay sahaja. Jadi saya nak tanya saya berpeluang tuk pregnant ke ?

Suka
Kongsikan
Simpan
Komen
3
1
1
TENTANG FORUM INI
Kehamilan adalah satu masa yang mengujakan - badan akan mengalami beberapa siri perubahan apabila kehidupan baharu berke... Lihat Lebih Lanjut
Cari komuniti anda
Terokai komuniti kami yang berapandukan kepada topik-topik kesihatan semasa