Kehamilan

12Ā topik
21kĀ interaksi
61kĀ ahli
avatar

Mulakan perbincangan

Tanya doktor secara percuma

Icon heart

Pos berkongsi

AI-Ni, Pembantu Carian Maklumat Kesihatan Anda

šŸ¤– ANDA TANYA, AI-NI JAWAB šŸ’¬


šŸ„ Buat pertama kalinya kami berbesar hati memperkenalkan anda pembantu kesihatan, AI-Ni, yang komprehensif dan dibangunkan berdasarkan teknologi kecerdasan buatan.


āœ… Semua maklumat adalah dari sumber yang sah dan dipercayai.


šŸ’¬ Hanya tanya soalan di halaman komuniti Hello Doktor, anda akan menerima jawapan pantas dan peribadi, AI-Ni akan membantu menjawab semua soalan kesihatan anda dengan segera. Anda juga boleh mengakses dan menggunakan pembantu kesihatan kami dengan mudah, pada bila-bila masa, di mana sahaja.


āš•ļø Dengan Hello Doktor AI, anda boleh belajar tentang setiap topik berkaitan kesihatan secara percuma. Dari simptom dan penyakit kepada nasihat tentang pemakanan dan gaya hidup sihat.


šŸ™‹ Jadikan Hello Doktor AI sebagai teman yang boleh dipercayai dalam perjalanan penjagaan kesihatan anda.

AI-Ni, Pembantu Carian Maklumat Kesihatan AndaAI-Ni, Pembantu Carian Maklumat Kesihatan Anda
Suka
Kongsikan
Simpan
Komen
141
3
13
View more comments
Period

Hai

Bulan ni period saya colour coklt pekat Dan merah pekat.tapi lebih kepada warna coklat pekat.awal dua hari berbanding period bulan 7.period tak bayk dari first period saya pakai pantiliner je..soalan saya itu tanda tanda hamil ke? Terima kasih

Suka
Kongsikan
Simpan
Komen
3
1
Coklat pekat dan darah pekat sedikit ketika hari ketiga

Assalamualaikum doktor. Saya masih dalam 1st trimester. Saya start keluar coklat pekat pada 2 hari lepas dan hari ni ada la hari ketiga. Saya perasan hari ni macam lagi banyak dan berserta sedikit darah. Semalam saya dah scan dr kata kantong tu dah ada dan itu normal. Tapi saya masih risau sebab hari ni semakin banyak dan ada darah sikit. Apa kah patut saya buat?

Suka
Kongsikan
Simpan
Komen
Tak period

Doktor saya dh tk period tiga bulan dan dh check pregnancy test semua negatif apa sakit yg saya mungkin alami ya?

Suka
Kongsikan
Simpan
Komen
1
Saya masih dara

Hello. Saya nak bertanya. Saya yakin saya masih dara sebab tak masukkan apa2 dalam faraj saya. Even jari sekalipun. Tapi baru2 ni saya ada melakukan hubungan dengan teman lelaki saya. Tapi kami lakukan di luar kemaluan sahaja. Mengesil antara satu sama lain. Adakah ada risiko untuk saya hamil walaupun lubang faraj saya masih tertutup ?

Suka
Kongsikan
Simpan
Komen
131
2
View more comments
Confused

Hi nak tanya mommy mommy dalam ni, saya lambat period 2 hari then buat pregnancy test tapi buat dah malam la. Kalau mcm ni possibility pregnant ke ye

ConfusedĀ ConfusedĀ 
Suka
Kongsikan
Simpan
Komen
46
1
1
pendarahan keluar dari faraj

hi doktor , saya mengalami pendarahan keluar dari faraj kira kira 1 minggu dah . saya ingatkan haid tapi jangka tarikh kitaran haid saya masih jauh . setiap kali pendarahan saya sedikit sakit di bahagian bawah perut dah kadang kekejangan .saya jugak kerap sakit belakang , saya belum dpatkan rawatan kerana kerja . boleh jelaskan sebab kenapa ianya berlaku

Suka
Kongsikan
Simpan
Komen
Ikhtiar hamil

sy nak bertanya tentang haid sy kadang2 sy period 4 hari kadang2 5,6 hari..kiraan waktu subur tu tetap sama ke macam mana doc?


Suka
Kongsikan
Simpan
Komen
2
View more comments
Iktihar hamil

Saya dr anak dara ambil ubt sunolut sb haid sy tk nk brhnti, doktr sarankan. Jd dh sthun sy khwin, stiap kli nk brsma dgn suami msti kna ambil ubt sunolut spya tk kluar drah. Ade skli tu tk ambil ubt sunolut smasa brsma suami, lps brsama sy bleeding. Sy dh scan smua mmg tkdek cycst fibroid smua. Skrg sy tk thu smpai bila kna brgntung pda ubt tu dn boleh ke sy pregrant?

Suka
Kongsikan
Simpan
Komen
1
soalan

saya nak tanya , kalau tangan kita sentuh zakar pastu keluar mazi and then tangan tu kita sentuh faraj boleh hamil atau tak?

Suka
Kongsikan
Simpan
Komen
100
1
Ubat nilotinib

Salam sejahtera dr

Sy nk tnya. Suami sy pesakit lukiemia cml ada ambk ubt nilotinib 150mg Sudah 5thun. Skrng sy mgandung. Ada apa2 kesan ke untuk baby sy.

Sb msa 5 thun Lps awl suami trma ubt Dr kanser ada bgthu sy tak boleh hamil.

Suka
Kongsikan
Simpan
Komen
69
1
TENTANG FORUM INI
Kehamilan adalah satu masa yang mengujakan - badan akan mengalami beberapa siri perubahan apabila kehidupan baharu berke... Lihat Lebih Lanjut
Cari komuniti anda
Terokai komuniti kami yang berapandukan kepada topik-topik kesihatan semasa